onsdag den 1. februar 2012

Kasse!

Vi har besluttet os for at få kasser fra Aarstiderne hver anden uge igen. Før i tiden fik vi dogmekassen, og nu får vi kukkassen. Vi fik den første kasse for lidt siden. Juhuu! :D
Sådan en kasse med friske, lækre grøntsager er ikke noget at kimse ad!



 Jeg var meget positivt overrasket! Der var mange lækre ting, og i bladet, der fulgte med, er der seks opskrifter, som er næsten (nogen med parmesanost) vegetariske, og som passer til vores kasse! Juhuu! Snart kommer Lasse hjem med de sidste ting vi mangler til at lave lækker mad - og så skal vi naturligvis lave det :) Så får jeg endnu en anledning til at blogge! Det kører bare, det her.

Nu har jeg stillet kassen ud på bagtrappen i håb om, at vores nabo er hardcore kødspiser og datter af en eller anden konventionel svinebonde, så hun er bange for grøntsager og økologi og ikke stjæler den. Men det gør hun nok ikke :)
Uhuh, jeg glæder mig til aftensmaden!

Til sidst skal vi da lige have et fuglebillede med fra dagens solnedgang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar