torsdag den 2. februar 2012

Østershatte og spinat

Igår fik som bekendt vores første nye kasse fra Aarstiderne.

I det vedlagte hæfte, var der mange gode opsrifter som passede til vores kasse, og det eneste døde dyr, nogen af dem indeholdt var lidt kalv i form af parmesanost. Jeg har haft en periode uden parmesanost, men er nu begyndt på både det, og en del andre ting med afkog af døde dyr i et forsøg på at blive mere imødekommende over for kød og dets indtagere - så jeg kan vel ikke kalde mig vegetar længere. Det gør heller ikke så meget.

I hvert fald var osteløben ikke en hindring i går, så vil valgte at lave mad efter to opskrifter med parmesanost.
Den ene var spaghetti med østershatte og den anden bruschetta med sauteret spinat og ovnbagte cherrytomater. Tillad mig; MHH!
Jeg kan ikke finde opskrifterne på Aarstidernes hjemmeside, og jeg ved ikke, om man må lægge opskrifter ud på nettet til fri afbenyttelse, så det lader jeg være med. Jeg tør ikke lægge mig ud med ophavsretten :( Så kommer koda efter mig og peger på mig og siger, at jeg bruger Spotify og sådan noget, og det har jeg ikke brug for i mit liv ligenu! Men nu har jeg skrevet til Aarsiderne og spurgt. Så kan man da ikke komme mere på lovens rigtige side.
Jeg må godt lægge mine egne og Lasses billeder op:




Mhh!






Det var virkelig noget lækker mad, og det tog ikke specielt lang tid at lave.

Nu skal jeg se, om min WoW-account stadig er aktiv, og hvis den er skal jeg i et battleground. Hvis jeg da kan få lov af min søn, som sparker på mig. Uhh, nu er det også officielt her på bloggen, jeg er gravid!

Til sidst skal vi da lige have et uskarpt billede af Bingo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar