onsdag den 29. februar 2012

...grøntsagskasse...?

Se et indlæg som dette ville jeg jo holde for mig selv, hvis acta blev en realitet.

I dag er vist nok dagen, hvor grøntsagsmanden kommer, så jeg skulle have tilføjet skorzonerrødderne fra forrige uges kasse til køleskabet, og i mellemtiden efterlod jeg den tomme kasse på bordet.


Egentlig havde jeg forestillet mig, at når nu Aarstiderne kalder det 'grøntkasser', så er der grøntsager i kassen. Ikke at jeg har noget imod bløde sager! Overhovedet ikke!



Bingo må faktisk slet ikke være på det bord, men hun er så nuttet :3


Mmh... lugten af økologi eller hvad?

Uha, jeg glæder mig til den nye kasse kommer. Det er sådan noget, der gør min hverdag interessant.

Jeg er blevet anbefalet det der, de kalder 'udenfor', så det kan være, jeg skal prøve det engang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar