søndag den 26. februar 2012

Cornflakessmåkager

Nu er jeg sgu ved at være med igen.
Dette foregik i går. Jeg smadrede en dej sammen og ind i ovnen, og så smagte det godt, og jeg har stadig noget dej i køleskabet, som jeg skal have bagt på et tidspunkt. Jeg aner ikke, om småkagedej kan holde sig i køleskabet, men heldigvis bliver man klogere af sine erfaringer. Det er i øvrigt også første gang, jeg har forsøgt at bage småkager.

Det er i grunden genialt. Sukker, smør og cornflakes. Og nogle andre ting. Mine blev selvfølgelig ikke ligeså perfekte som dem på billedet i opskriften her, men jeg er da også bare ligeglad; min stil er nedarvet igennem flere generationer fra min mor til ... mig... Den hedder: le rustik.

 Men de smager godt.

 NÆÆÆH, var det et billede af æblemost fra ryderne, som man kan købe lige her, der sneg sig ind dér!? Ej, jeg ved ikke, hvad jeg skal sige, altså!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar