mandag den 31. oktober 2011

The usual, please

The usual = hvad vi har spist, og billeder af Bingo.

Okay. En fra min studiegruppe havde en dag medbragt noget med ris, rejer, avocado og andet, og det synes jeg så godt ud.
Igår var både Lasse jeg løbet fuldstændig tør for idéer til mad (hvilket sker sjældent), og så kom jeg pludselig i tanke om det, hende fra min studiegruppe havde haft med. Så det lavede vi - eller det vil sige Lasse - da - i en vegetar-venlig version.

Taget af Lasse
 Lasse lavede det, fordi jeg var totalt asocial (jeg kan ikke huske, hvad jeg lavede imens). Nå, men det er ret simpelt; jasminris, avocado, tomat, oliven, agurk - at blande det hele sammen, når risene er kogt, og så et par vinbladsruller fra Fakta til. Mmh... Lidt feta ville klæde det godt.
 I dag fik vi det igen, bare med majs og blomkål i også, og det var skam også ganske fint. Det er ret nem mad. Men gode oliven og ruller gør det ikke dårligere :3

Angående Bingo, så er hun blevet interesseret i den akademiske verden. Jeg er startet på universitetet og skulle lige ajourføre min kalender med resten af studiet, og det fandt Bingo yderst interessant! Så interessant, at hun blev nødt til at sætte sig på kalenderen, så hun kunne se, hvad der skete:
 Taget af Lasse
Skærmen er stadig enormt spændende:
Taget af Lasse

Hun synes også, det var ret fedt, da jeg skulle printe en artikel ud - hun er generelt ret teknik-interesseret.

Udover det, har vi lige købt et megapsykostort TV, som kommer i løbet af ugen. Shit! Så er vi sgu snart klar til at flytte i parcelhuskvarter, men hvis der skal games, skal der games! - og ses film - i høj opløsning - og nyheder - ...i høj opløsning...? Hvem ser nyheder i høj opløsning? Bingo?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar