fredag den 28. oktober 2011

Kattebilleder!!!!!!!

BTW! Lasse har muligvis stjålet sin faders kamerastik, så jeg kunne/kan få lagt nogle af alle mine billeder over på en eller form for mere eller mindre stationært objekt, der kan bruges til at opbevare data (på/med/ved/under/indeni/whatevah(!!!))
Det forklarer muligvis strømmen af billeder i rimelig god kvalitet - i hvert fald i sammenligning med alle de der iPhone-billeder af katten Bingo, der er strømmet hertil de sidste par dage.
Så: Wohoo! Her er der nogle flere billeder af Bingo! Og andre ting.

 Kattemad udover alt er altid godt! Især for vegetarer! Læs: Det er ikke en vegetarvenlig kat, der går der.

 Årh yeah, totalt zygo-vindue, man bare lige har med en himmel og sådan noget, totalt loco!

 Og en kat, der kan lide hylder med L'er på!

Taget af Lasse
Og en kat i selv samme vindueskarm som ovenstående, bare med dagslys!
Og så stopper jeg muligvis for nu, for jeg er sulten, og der er kun billeder af Bingo tilbage fra det kort, jeg har lagt over indtil videre, og de kan måske godt lige vente lidt, hvis man overvejer, hvor mange indlæg, der allerede er fyldt med billeder af denne fantastisk bløde kat, og hvor mange der i fremtiden vil blive indvaderet af selv samme under!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar