fredag den 28. oktober 2011

Eventyr på Als

Lasse og jeg brugte noget tid på Als i efterårsferien. Det kom der nogle (mange) billeder ud af. Jeg har udvalgt nogle få (som lyder mærkeligt?).

Som bekendt er jeg helt vild med at køre på motorvejen, og tager derfor billeder af det hele tiden. En anden udlægning kunne også være denne: jeg keder mig så meget på motorvejen, at jeg begynder at tage billeder af usandsynligt uinteressante ting. Nu med lang eksponeringstid!

 Ja, altså det er ikke på Als endnu...

 Det her er vist lige før 'den nye' bro til Als, for den kender alle!

 Det er der, jeg er født! - fra broen - i hånden tydeligvis xD

 Det er min skygge... Vi var ude at/og gå en tur

 Der var nogle (kæmpestore) myg i min mors have, da vi kom hjem fra tur. Solen skinnede på dem, så de fik sådan et-eller-andet, og det så sejt ud, men var svært at fange på film... eller nærmere Mb

Og så så man lige min æbleplukkende plantage-kæreste, som min mor udnyttede på det groveste D:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar