tirsdag den 1. november 2011

Tilfældige billeder

Glædelig første November.
Jeg har mange billeder.
I foråret eller den tidligere sommer, hvor Lasse og jeg flyttede fra Hjørring, tog vi ud og fandt en masse svampe. Vi var også ude og vende ved stranden.



Da vi så var flyttet, var jeg alene hjemme en dag. Jeg hørte en mærkelig lyd fra badeværeslet og åbnede døren, og så var der kommet en fugl ind. Den fløj ind i køkkenet og knaldede hovedet direkte ind i en viduesrude. Jeg tog den op, og satte den ud i foderbrættet. Den virkede meget forkommen. Den havde fået et sår på forhovedet, og den sagde slet ikke noget til, at jeg skubbede til og rørte ved den. Til sidst fløj den dog.


 0
Og så lige endnu et billede fra motorvejen, for det er godt, og så skal jeg nok holde op med dem :)

P.S: Det er meget svært at skrive blog med en kat, der henholdsvis spærrer for udsigten til skærmen, synes det er nice at ligge på tastaturet og leje med mine øreringe (som jeg har i).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar