lørdag den 25. juni 2011

Status: student

Ja, som bekendt for nogen har jeg nu mulighed for fri afbenyttelse af studenterlivets glæder! Eller det vil sige, at jeg ikke har nogen hat, så jeg kan ikke få gratis øl, jeg har ikke nogen konkret klasse, så jeg skal ikke køre i sådan en vogn, jeg var ikke med til afskedsfesten, jeg var ikke med til dimissionen, jeg har ikke engang fået mit eksamensbevis endnu. Whatever - jeg kan komme ind på stort set alle uddannelser med mit latterligt høje snit - og de sagde, at man ikke kunne tage en HF med 30 % fravær? Pfft!
 Jeg fik en stor buket roser af min far og hans kone, og jeg fik en enkelt rose med en blå hat af min mor ^^ Jeg tror ikke, jeg har fået roser for noget, jeg har gjort før... -.-*
Jeg fik også mange andre ting. Jeg kan næsten ikke nævne dem alle her, for det ville være pinligt at offentliggøre, hvor forkælet jeg er. Men jeg kan sige, at jeg har fået nogle rigtig gode ting, og at det kan betale sig at blive student ;3

 Den bedste gave var, at min mor kom helt fra Als for at fejre mig. Og hun var jo enormt stolt, som man kan se på billedet. Eller måske prøvede hun bare at slippe væk fra kameraet? Hm...?

Ja, og min kæreste Lasse synes jo også, dagen var anledning til sand fest! Eller... Altså... Ja...

Aldrig mere HF-tag på denne blog! xD

Ingen kommentarer:

Send en kommentar