torsdag den 2. juni 2011

Berømthedskuller

Jeg glemte helt at informere om, at jeg nu er blevet en meget anerkendt fotograf i nogle kredse (min egen), og at mine usædvanlige og kunstneriske billeder bliver brugt i offentlige sammenhænge, og jeg behøver ikke engang at sympatisere med Hitler! Så nemt kan livet leves. Jaja. Det er hårdt at være en mediepersonlighed, det ved vi jo. Hvis man klikker på ovenstående link, vil alt dette ævl ikke give mere mening.

Og så at jeg er færdig med den femte Harry Potter-bog, og resten ligger hjemme ved min mor, så jeg kan først få dem, når hun kommer og siger: "Næh, du er student", d.21. Juni :,(
Jeg SAVNER at læse i de bøger!

Og min mor er blevet rådet til af særdeles vigtige og inflydelsesrige personer (mig selv) til at købe et hus i nærheden af, hvor undertegnede skal bo, men jeg vil ikke lægge et link op til huset, fordi jeg ikke vil have, at det bliver solgt. Muahahaha...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar