mandag den 27. juni 2011

Blomsterædning

Godaften! Min allermest trofaste og (vist nok) eneste læser har udtalt, at min blog er god, så nu vil jeg skrive et indlæg mere, fordi hun synes det!
Idag vil jeg fortælle om, at vi har Morgenfruer i vores bed, og at jeg idag opdagede, at de blomstrer! Vi såede dem, fordi vi fandt en liste over spiselige blomster - som kan spises... Og så såede vi dem.

De er da meget kønne. 

Ja, kønne. Men vi har ikke spist nogen af dem. Eller det vil sige, det har vi,

 for jeg smed dem i salaten her for lidt siden. De var skidesvære at rengøre. Hvis man ikke kan lide at spise dyr er det ikke de rigtige blomster at æde, for denne fine farve tiltrækker alle mulige små fluer, og så skal man gøre dem meget rent - bladende altså.

Det så fint ud, men de smager ikke af noget. Så det er egentlig ikke så meningsfuldt at putte dem på mad. Det er i hvert fald ikke dér, jeg vil kigge efter meningen med livet, men som sagt - det så fint ud. Man kan sikkert imponere folk, hvis man putter dem på is (lavet på ens egen ismaskine for eksempel (forklaring følger)) eller sådan noget.

Så vil jeg bare lige sige, at Frede Hund Hansen godt kunne lide de blomster!

Godnat!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar