tirsdag den 8. februar 2011

Smeltede perleting

Jeg burde som altid lave lektier, og som altid laver jeg noget andet. Jeg sad og kiggede på andres blogs, da jeg kom forbi en med en 'opskrift' på en genial idé; en skål lavet af de der strygeperler, som jeg lavede pokémonfigurer af, da jeg var mindre. Jeg har stadig nogen og så mit snit. Hendes blev pænere end min. Jeg tror, jeg vil bage den lidt længere næste gang, men jeg var så ivrig. Her er der et link til 'opskriften'. Hun linker til en anden blog, som også har en fin idé. Her er mine resultater:


Og så langt er jeg nu kommet med ryatæppet:
Jeg har de samme sokker på som da jeg tog det andet billede xD
Når jeg sammenligner de to billeder synes jeg, det ser ud som om, jeg er kommet 'langt'. Men vi har også læst meget. Vi har faktisk færdiggjort Ravkikkerten idag. Åh, jeg var ved at græde flere gange hen mod slutningen, og det er endnu værre nu, hvor man skal leve uden Lyra og Pan og Will og Iorek og Lee og Serafina og Kaisa og Balthamos og Mary og mulefaerne og alle de andre daimoner og så videre og så videre og så videre! Men jeg er glad for, at mig og Lasse kan være sammen. Og jeg er heldigvis også igang med Den Uendelige Historie.

Her er der et nummer, som jeg synes, er godt, og som skaber lidt kontrast til dette pussenusse-håndarbejde-agtige image, som jeg er ved at skabe mig:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar