lørdag den 12. februar 2011

Mysteriet om den gode dag

De sidse par dage har jeg haft en tung, depressiv-agtig følelse indeni mig selv. Jeg var ikke sikker på, om det nogensinde ville gå væk igen.

Men idag, da jeg vågnede, var alting meget anderledes. Jeg ved ikke, hvad det var, der gjorde det, men idag var forudbestemt til at blive en god dag. Jeg har teorier om, hvad det mon er, der er sket. Her er der en liste over ting, som kan have været med til at gøre denne dag til den bedste dag i denne uge indtil videre:
- Lasse kommer hjem idag
- Lasse tager sin mor med hjem til os idag
- Jeg skal ikke i skole de næste to uger
- Den Uendelige Historie
- Den måde, hvorpå lyset faldt ind i soveværelset i morges, da jeg vågnede
- Jeg skal snart se min egen mor
- Jeg fik meget søvn

Ingen kommentarer:

Send en kommentar