søndag den 6. februar 2011

Dag 9 - Noget jeg er stolt af fra sidste måned

Jeg vil godt starte med at sige: "?????????????" Hvordan udtaler man mon det? Åh, det skrevne medie!

Nå... Fra sidste måned... Det må jo være Januar... Jeg afleverede en danskstil i slutningen af Januar, som jeg fik tilbage i forgårs. Jeg fik 10 for den. Og jeg afleverede den på en måde til tiden.
Og min kemilærer tryllede med nogle afleveringer, så jeg kun skyldte ham en, og den fik jeg lavet ved at møde frivilligt op i skrivefængsel, og så hjalp han mig med at få den lavet. Så jeg skylder vist nok ikke nogen afleveringer mere overhovedet. Det er jeg da temmelig stolt af.

Her er et billede af noget garn:

Uh, uh, uh!!! Jeg begyndte at bage brød i Januar måned! Altså ikke bare sådan: brød. Det har jeg lavet i lang tid. Mere sådan: BRØD!!!1 Fordi vi købte en bog om bagning, og den er virkelig god. Det er som om, at når man har kastet et blik på den, så har man fået magiske kræfter! *begejstring*

Det er en mand, der hedder Richard Bertinet, der har skrevet den. Han er fra Frankrig og har en eller anden bageskole i UK.
Priceless

Nå, men så lavede jeg nogle af de hersens croissanter, og de var gode. Se selv:


Ingen kommentarer:

Send en kommentar