tirsdag den 17. januar 2012

Tiramisu-muffins

Der sker ikke meget, når man har ferie og er dragonborn (læs: spiller Skyrim)
I sidste uge inden nogen havde ferie, fik jeg i det mindste lavet nogle tiramisu-muffins. Se opskriften her og lav dem, for det er ikke så svært, og de smager fucking godt!!!! Alle muffins jeg nogensinde vil lave igen vil blegne i forholdt til mindet om disse.


Bingo-status: Jeg har fået nogle nye sko (med høje hæle -uuh!), og Bingo flyttede ind i æsken med det samme. Så nu ligger hun der hele tiden - udover når hun løber rundt og stritter med bagdelen og kalder på kattemænd. Løbetid... suk -.-*


Randi gav Lasse nogle gode ting til jul. Det kan være vi laver noget lækkert af det en dag. Så kan det være, jeg blogger om det. Men nok ikke, for jeg er lige blevet mindet om, at vi kan summone en assassin, der hedder Lucien Lechance og var med i Oblivion. By Sithis! :O

2 kommentarer:

  1. I stedet for at lave nogle andre slags muffins, kan du så ikke lave dem her igen og lade mig smage?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det synes jeg er en god idé! Tak for sushi og wasabi.

      Slet