søndag den 29. januar 2012

Boggøgl

Vi skulle i Kvickly. UHHH!!! Kvickly i Randers ligger i et af de hersens centre sammen med en masse andre kædebutikker. Blandt andet en Bog og Idé, som er en ikke særlig god bogbutik mere. Hvad sker der for, at bogsælgere skal sælge alt muligt andet end bøger? Det er nok kun 30 % af den butik, der rent faktisk er bøger! Man skulle lave en butik, der hed Bog og Bog istedet, så ville man da vide, hvad man kunne få!

Nå, men jeg havde et tilgodebevis til Bog og Idé fra jul. Da vi kom forbi denne butik, faldt mit blik på et bord, hvor der var en masse bøger - alle til fem kroner stykket. Vi gik rundt og kiggede længe, men det var svært at koncentrere sig og overskue, når der var så mange bøger og mennesker. Asocialitet gavner ikke i alle situationer. Men vi fandt to bøger. En om en eller anden professor, som jeg ikke ved hvem er, fordi jeg er så mikrokulturel, men som Lasse godt ved hvem er, og en med arabiske ting.
Så var der stadig mange penge tilbage, og så fandt vi nogle flere bøger, og jeg blev faktisk ret tilfreds, selvom udvalget i en boghandel nutildags jo ikke er ret stort.

 Seeee, hvad vi fandt.

 Jeg glæder mig specielt til ovenstående.

Bingo synes godt om bøger - mest til at ligge på eller bag.

I går var vi på en af de hersens caféer som de smarte, unge mennesker vist kalder dem. Det var sjovt!
Det kan være, jeg skriver om det senere o__________________________O

Ingen kommentarer:

Send en kommentar