søndag den 29. januar 2012

CeTini

I går var Bente, Lasses mor på besøg, og hun viste os Randers, for hun kender den godt, og det gør vi ikke, men vi kender Whiterun og Riften og Winterhold College og og og... Det var ikke det, jeg skulle skrive om.
Hun tog os med på en café, der hed CeTini. Det var hyggeligt indrettet, og det var noget god mad.

De har en del vegetariske retter. Jeg fik en vegetarburger, og den virkede rent faktisk hjemmelavet. Brødet var sprødt og godt, og bøffen, som var lavet af bl.a. selleri, gulerod, kartoffel og kikærter, var også god! Ved siden af var der pommes frites. Ikke sådan nogle pulver-agtige nogen, men sådan nogle store, lækre, jeg-kan-rent-faktisk-se-at-det-her-engang-var-en-kartoffel pommes frites!

 En del af menukortet. De har også pasta, sandwich, wraps og andre gode ting!

 Og så har de det her meget interessante toilet. Det er næsten hele besøget værd. Jeg blev nødt til at tage nogle billeder med min iPhone. Jeg undskylder for kvaliteten.

Yes. Så hvis nogen bor i Randers og synes, det er totalt håbløst at finde et sted, så er det det altså ikke. CeTini ligger ved Dytmærsken overfor Føtex.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar