lørdag den 5. november 2011

Nyt møbel

I anledningen af, at jeg siden sidst har taget opvasken, og ikke lavet noget som helst andet produktivt, vil jeg nu introducere vores nye TV! Som i; vores nye, GIGANTISKE TV!
Da jeg aldrig nogensinde før har handlet hos Elgiganten, men alligevel har gode erfaringer med dem fra tidligere, syntes jeg, at vi skulle købe vores nye TV hos dem.
Vi tog derud i mandags og betalte for det, og så skulle det være hjemme torsdag eller fredag. Torsdag var det ikke hjemme, og fredag (i går), da vi var derude, havde de udleveret det til en anden... Ikke særlig fedt. Men så snakkede vi med nogen, og vi endte med at få deres udstillingseksemplar med hjem. Og de var flinke! Og hjælpsomme! Og jeg er stadig villig til at bruge penge hos dem! Jeg kan anbefale dem.
Well, here it is...

 Det er noget af en bastard. Altså, det er bare stort. 42 tommer. Deadline bliver aldrig det samme...
Det er ligefør, man skulle overveje at spille Skyrim på konsol i stedet o______O
Og så lige et billede af lille, nuttede Bingo, som spiser kattegræs med sine små, bløde tænder :3


Ingen kommentarer:

Send en kommentar