fredag den 4. juni 2010

Pushit!!!

JEG ELSKER DETTE NUMMER! Stadig! Jeg kan ikke holde op med at tænke på det. Man kan vist ikke finde hele nummeret som en video, fordi det er lidt langt, så skulle jeg lægge et link op fra zshare, hvis det stadig eksisterer eller sådan noget, men det er jo sådan noget 'filesharing', og det er vist ulovligt. Anyways. Nummeret er stadig på Salival-albummet. Og Ænima. Men live-versionen er på Salival, og det er den bedste i min verden ligenu. *musikalsk savl*
Hvis nogen ikke ved, hvad jeg snakker om, er det Tool.



*mere om, hvor fantastisk, det er*

Vi er 'lige' kommet hjem fra 'parken', som var en skov og hyggelig. Der skete mange spændende ting. Der var fisk, ænder, mutantjordbær, folk (mig), der faldt i skoven og mutantstore øl! Jeg lægger billeder op fra det til folk, der skulle være interesseret i det (men hvem? (måske mor)) senere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar