torsdag den 3. juni 2010

Dumme

  • Elgiganten, som ikke tager imod Visa Electron, så man bliver nødt til at købe ved et andet firma
  • Getmore.dk, som ikke betaler porto, når man vil benytte sig af sin fotrydelsesret
  • Nikon
  • Nikon D3000, som ikke virker
  • Penge, som jeg ikke har mange af
  • Getmore.dk's defekte varer
  • Betale for fagene på VUC inden 14 dage, når man ikke har så mange inden 14 dage xD


Søde:


  • Forbrugerklagenævn, som har købeloven liggende
  • Købelov, som er på min side
  • APC, som er en rar støtte og reminder om, hvor dumt det her samfund er, når man er sur på et firma
  • Studievejleder Mette på VUC i Hjørring
  • Lasse :3

1 kommentar:

  1. Hej Lykke.

    Jeg faldt over din blog for ca. 3 uger siden, og så dit indlæg ”Elgiganten, tager ikke imod Visa Electron”. Så jeg tænkte det må vi hellere gøre noget ved. Jeg tog derfor fat i vores partner PayEX og vi har nu tilføjet betalingsmuligheden ”Visa Electron” til vores betalingssystem.

    Vi kan jo ikke have at man bliver ”NØD” til at handle andre steder.

    Du må have en fantastisk sommer og tak for dit indlæg.

    Mvh.
    Jimmi Frederiksen
    Chef Elgiganten eCommerce (DK)

    SvarSlet