søndag den 13. juni 2010

Zombiewalk/VM

Der er sket noget. VM er startet, og jeg er 'åh-så-ligeglad'. Som i: Jeg så vist nok åbningskampen, som var kedelig, og idag gik jeg helt amok over at Ghana vandt. Wee... ^^
Nå ja, så har Tyskland lige vundet meget over Australien. Jeg håber, Japan vinder det hele, selvom de åbenbart nok ikke gør. Og jeg tror åbenbart at Brasilien vinder. Blablabla.

I weekenden faldt jeg af en hest. Det har nok set dumt ud. Men der skete ikke noget med mig, udover at jeg de næste par dage kommer til at gå rundt og ligne en zombie.

Så har vi også fået malet vores lejlighed, og min mor ramte mig på skulderen med et eller andet med maling på, og så kom det til at ligne en ond gnaver of doom:


Dagens kattetanke: Har katte kun albuer?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar