søndag den 17. februar 2013

Jeg har jo ikke skrevet i meget lang tid...

... Og det er heller ikke sikkert, det holder denne gang. Der er meget at se til, jeg har nemlig fået mig en lille urt. Han hedder Anton. Har er nu omkring 7,5 måneder gammel, og han er helt fantastisk, sød og smuk.
Indtil videre skal dette ikke være en babyblog. Måske slipper der et billede igennem i ny og næ, men jeg har ikke lyst til, at min søn skal have en offentlig fortælling om sig selv liggende her, når han bliver stor.

For nu har jeg lyst til at strømline det hele lidt mere herinde. Jeg har lyst til, at det kun skal handle om de kreative ting, jeg laver med mine hænder. Men det holder sikkert ikke, for jeg laver ikke særlig meget, og samtidig alt for meget på een gang.

Nu må vi se, hvad det bliver til :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar