søndag den 30. januar 2011

Dag 2 - Meningen med mit blognavn

For noget tid siden gik jeg og overvejede at starte en blog, og da jeg besluttede mig for det, var det eneste problem at finde et blognavn, så jeg gik og tænkte over, hvad man kunne kalde sin blog.
Samtidig var jeg tilfældigvis igang med at bage en kage med revet citronskal. Den smagte godt, og jeg blev glad for citronskal.
Så tænkte jeg på den der: "et eller andet i en nøddeskal", og så brugte jeg en citronskal i stedet, for det kan jeg jo godt lide, og så hedder jeg Lykke. Derfor: Lykke i en citronskal.

Min kære kæreste har undret sig over meningen med denne blog challenge, og foreslog at man kunne lave en 'drawing challenge' i stedet. Nu venter jeg spændt på, at han kommer med en drawing challenge til mig.

Men det gør han ikke nu, for han ser håndbold. Og det skal jeg også, selvom jeg er ligeglad, men så kan jeg sy på mit ryatæppe (som jeg har været igang med siden jul).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar