torsdag den 27. maj 2010

Opdatering

Jeg har siden i mandags læst intensivt op til matematikeksamen, jeg gik efter bare at bestå og kom ud med et 7-tal. Som i øvrigt er rigtig godt! For mig i hvert fald... Min lærer var en idiot til eksamen, og jeg var rigtig tæt på at bryde sammen, fordi han pressede mig så meget, men det er ligemeget nu, og jeg er megaglad for mit 7-tal. Indtil videre har jeg 7 i både billedkunst, religion og matematik, så mit gennemsnit er da ikke helt åndssvagt.

Nå, men sådan så det ud, da jeg læste op:

Jeg fik hjælp af min bedste veninde, og uden hende var det helt sikkert ikke gået godt. Vi kom igennem hele pensum på to dage.

Min bedste veninde hedder Katrine, og hun har dread locks:


Planterne er vokset helt vildt i de her dage, og jeg har næsten ikke kigget på dem. Vi fik en jordbær-plante af Lasses mor for nylig, og der er allerede kommet jordbær på:
Vores chili er også begyndt at blomstre mere, og der er kommet en lille frugt på:
Agurken. Den er stadig smuk. De fleste blomster er ved at visne, og der er ca. otte små agurker på nu. Den stod stadig i potten, vi købte den i, indtil for en times tid siden, men så fik jeg Katrine til at smadre en plastic/madlavningsskål (så der kan løbe vand ud), og nu har jeg plantet agurken i den. Det her er to nye blomster:

Blah!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar