lørdag den 22. maj 2010

...fodbold...?

Nu skriver jeg blog med en eller anden 'vigtig' fodboldkampkamp i baggrunden. Det gør jeg fordi, jeg bor sammen med ham her:


Og han kan godt lide fodbold. Men nu laver han kikærtesuppe i stedet for, og så er det ligepludselig mig, der ligner ham med bolden. Men det er det ikke! ALDRIG! Udover nogle gange. Altså MED bolden. Ikke med TV'et med bolden. Men det er ligemeget!
Jeg har læseferie nu! Det fik jeg igår. Og jeg skal til eksamen på onsdag. Og min bedste veninde kommer herop og hjælper mig med at læse op til eksamen.

Det her er et lidt random billede. Men det er min taske, som min mors veninde har hæklet af plasticposestrimler og så syet stof på indersiden, og den er voldsomt fed!
Der er godt nok mange grimme folk med i fodbold. Nu har Interpol åbenbart scoret et mål. Uhh... Interpol...


Plantetiden nærmer sig nu.

Det er... agurkeplanten! Oh, really!? Ovenfor er vist for et par dagen siden, hvor den havde tre blomster. Dagen efter var der fire blomster, der var sprunget ud.

Det ser ud som om, de to midterste blomster snakker med hinanden. Totalt hyggelig plante!
Jeg er meget fascineret af den plante for tiden. Det kan man nok godt tænke sig til, hvis man scroller lidt igennem de tidligere indlæg. Men den er altså flot! Og nu kan man se agurkerne vokse frem bag blomsterne.

Se, det er en lille agurk, som ender med at blive ædt af dens trofaste dyrkere (Lasse (min kæreste) og mig)

Det her er ikke agurken eller nogen anden plante i vores lejlighed, eftersom vi ikke har plads til en skov på 2.sal (selvom det kunne være fedt), men det er altså et skud fra foråret på Djursland.



(Jeg har genopdaget mit yndlings Pokémon GB-spil idag.)

Her min fars hund, som er sød:

Jeg skal spise kikærte/linse/friske spinatblade/ingefær/karry/chili/ananas/løg-suppe med hjemmebagte grahamsboller om lidt. Og det glæder jeg mig til.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar